Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!



Στη μνημη του ηρωα πατερα μου,Ιωαννη Χαριτου. Που πολεμησε το '40 εικοσαχρονος λοχιας στον πολεμο. Που εζησε και μου μιλησε για ολ'αυτα που διαβαζουμε στα βιβλια,για τα κρυοπαγηματα( πως εβγαζε καθε βραδυ τις μποτες κι ετριβε τα δαχτυλα με χιονι για  να μη πεσουν απ'το κρυο),για την πεινα,το θανατο και το αδαμαστο της ψυχης ...Που ερχοτανε κατι γεροντακια και μου λεγανε ''Ξερεις οτι ο μπαμπας σου με κουβαλησε χιλιομετρα στην πλατη του μες το χιονι,τραυματια,ενω ολοι με ειχανε ξεγραμμενο,και τελικα εζησα;'' ' H το αλλο¨''Ξερεις οτι ο μπαμπας σου τραγουδουσε στις πορειες πρωτος απ'όλους και μας εβαζε στο κεφι να τραγουδησουμε κι εμεις...''

Στη μνημη αυτου του ηρωα πατερα μου,που τον εχασα στα δεκαπεντε μου,που δεν τον χαρηκα αρκετα,( μ'εκανε στα πενηντα του) αφιερωνω κι εγω το δικο μου ''ΟΧΙ''.


ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!



OXI,δε θα παψω ΠΟΤΕ να ειμαι περηφανη/ος για τη χωρα μου!




OXI,δε θα δωσω καμια βαση στη συκοφαντικη δυσφημηση των Ευρωπαιων ''εταιρων''!



OXI, δε θα σκυψω το κεφαλι στη συμμορια των ανθελληνων,πληρωμενων και ανικανων πολιτικων που λιμαινονται την ελληνικη βουλη!





OXI, δε θα εγκαταλειψω,στους κρισιμους αυτους καιρους,τη χωρα μου στα χερια δοσιλογων και προδοτων σε αναζητηση καλυτερης 'τυχης' στο εξωτερικο!

 

OXI, δε θα χασω το ηθικο μου,τη χαρα μου και τη μαγκια μου επειδη μου στερησανε τα 'φραγκα', την ελπιδα και το ονειρο!



ΟΧΙ, δε θα πουλησω την ψυχη μου για το χρημα,θα μεινω νηστικος,αν χρειαστει,αλλα με ψηλα το κεφαλι!




ΟΧΙ,δε θα παψω ΠΟΤΕ να ονειρευομαι,να ελπιζω και να αγωνιζομαι για ενα καλυτερο μελλον για τη χωρα μου,τα παιδια της,τα παιδια μου και για μενα!





Παιδια της Ελλαδος-Το τραγουδι της Νικης

 
Μην ακουσετε απλα το παραπανω τραγουδι...Δειτε εκει στο βιντεο...μετά το 2.26 λεπτο...δειτε λιγο τα προσωπα τους...ανδρων και γυναικων...καθως φευγουν για τον πολεμο...δειτε τους,στ'αληθεια δειτε τους! Δε γελανε απλα,λαμπουνε...Νομιζετε οτι δεν ξερανε οτι πηγαινανε σε πολεμο και θανατο? Ετσι νομιζετε? Η ψυχη τους ομως ηταν τοσο αστραφτερη που επισκιαζε το φοβο...Αυτοι ειχαν ''τη χαρα της αφθαρσιας μεσ'τα ματια''.. Κι οταν δειτε το βιντεακι,καντε μου τη χαρη σας παρακαλω,πατε στον καθρεφτη σας και κοιταχτειτε...Δειτε το δικο σας προσωπο κι αν το δειτε σκυθρωπο,θλιμμενο,σκαμμενο απο φροντιδες και αγωνια για το μελλον,ανεκφραστο και μιζερο,θυμηθειτε ποιων ειστε απογονοι και απλα χαμογελαστε...Χαμογελαστε πλατια,μεσ'απο την καρδια σας και πειτε δυνατα : ''Κανε κουραγιο Ελλαδα μας κι οσο μπορεις κρατησου,γιατι ειμασταν και ειμαστε ολα τα παιδια σου εμεις μαζι σου''.....


ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ  να μη μας αρρωστήσεις,
γιατί το θέλει  κι ο Θεός να ζήσεις και θα ζήσεις!



OXI, δε θα θεωρησω τη χωρα των προγονων μου 'ξοφλημενη υποθεση'!



ΘΑ ΜΕΙΝΩ,ΘΑ ΠΑΛΕΨΩ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΩ!

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comments