Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Μεταναστευστε στο νεο μου λογαριασμο




Ναι, ειμαι οντως εγω  καποιος μαλακας με κλειδωσε εξω απο το λογαριασμο μου στο φέις....δοκιμασα τα παντα, με το μέιλ, με ερωτηση ασφαλειας, με κινητο, αλλα μου χακαρισε τοσο ασχημα το account που εχει αλλαξει τα παντα και δεν υπαρχει περιπτωση να τον παρω πισω το λογαριασμο...Γι'αυτο αν σας ενδιαφερει να μεινετε σε επαφη μαζι μου μεσω φέις, μεταναστευστε ρε παιδια στον νεο λογαριασμο, εδω

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003953782970&sk=wall

Γραφω την ανακοινωση μεσω του blog μου για να πιστοποιησω οτι οντως ειμαι εγω και μια που δεν μπορω εγω να την ποσταρω -ειπαμε, δεν εχω προσβαση πια, ουτε και μπορω να κανω add  τον εαυτο μου ως νεο προφιλ- θα το κανει φιλος για λογαριασμο μου

Δεν πτοουμεθα, δεν πτοουμεθα! θα επανελθουμε δριμυτεροι!

Φιλακια

Ειρηνη

1 σχόλιο:

  1. οκ δε ξέρω ποιό από τα δύο να πιστέψω τώρα :D

    σου έχουν χακάρει στο παρελθόν τουλάχιστον 2 φορές το λογαριασμό εδώ στο blog, οπότε θα μπορούσε αυτό το μήνυμα να είναι η παγίδα και ο παλιός facebook λογαριασμός να είναι μια χαρά στην πραγματικότητα XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Comments